søndag

Fantastiske Tromsø.

Når jeg ser ut vinduet, kan jeg faktisk ikke helt forstå hvorfor noen har lyst til å bosette seg her i Nord. Den ulende vinden og snøfokken kan ikke sees på dette bildet, men jeg kan love dere at det er et HERLIG syn.
Jeg var så skuffet da jeg sto opp, så skuffet, at ingen ord kan beskrive hvor herlig det er utenfor døren.

Jaja. På flotte vårdager som dette,

løser jeg kryssord. Begynner å få dreisen på det nå.

Finner jeg pepperkaker fra jula i en boks i boden,
og siden det rett og slett var umulig for meg å smake på en eneste en
i desember, tar jeg med meg en rektangelformet kake som jeg spiser på veien
opp til stua.

later jeg som om jeg går en lang tur, bare for å lette litt på samvittigheten.

Jeg lager også et nytt nabolag i The Sims, foreslår for lillesøster at vi kan spille monopol (noe som ikke ble særlig godt mottatt), rydder i klesskapet, synes synd på gutten som solgte VG på døren her, leser artikkelen i dagbladet om Kaja som døde i fjor, og ser på bikinier/sommerklær på internett.

5 kommentarer:

Anonym sa...

Var det artikkel om Kaja i Dagbladet i dag også (søndag)?

Mariann sa...

Jeg skjønner heller ikke hvorfor mennesker bor her nord. Snø, vind og kulde så og si året rundt.

Ha en fin dag:)

Ingrid sa...

Og jeg som synes det er alt for lang vinter her på østlandet...

Hadde så lyst til å sende deg et par votter jeg strikket på for litt siden. Ga opp prosjektet rett før jeg var ferdig, fordi jeg tenkte at det var for seint å sende dem. Men nå angrer jeg litt. Du trenger fortsatt votter der oppe, jo! :-(

Anonym sa...

Mente VG, ikke Dagbladet...

Annika sa...

Takk for den fine tanken, Elise :)

Nei, det var ikke artikkel om henne i dag. Det var i lørdagsmagasinet til dagbladet :)

Related Posts with Thumbnails

Annika

Skriverier: Mai 2008 - mars 2012.


Kontakt

annika_alexandersen @hotmail.com



Bloglovin'

Follow La vita e bella
Follow La vita e bella

Blog Archive