torsdag

Ikke gå på tur i nye sko.

I dag kan jeg love dere at jeg har hatt den morsomste dagen siden... ja, jeg kan nesten ikke huske sist jeg hadde det så skrekkelig morsomt altså. Rett og slett.

Siden store deler av dagen var mindre ok, bestemte jeg meg for å teste ut de nye Lacoste - skoene. De er hvite og veldig fine (les: var) - og de passet ganske så godt til det hvite skjerfet jeg hadde kastet rundt halsen, og for ikke å snakke om de hvite solbrillene jeg kjøpte på H&M for 10 kr. Flott.
Joda, jeg tok på meg skoene (uten sokker i) og gikk ut døra sammen med pas.X. Vi hadde bestemt oss for å ta en tur ned til byen, IGJEN, og hadde jeg bare hatt litt sminke på meg, hadde jeg nesten følt meg bra.

Jeg tror kanskje at jeg gikk 100 meter før jeg forsto at noe ikke var som det skulle. Skoene mine har en sånn kjempehard kant på innsiden, som satt perfekt på det stedet der man nesten alltid får gnagsår.
Uten å gå i for mange detaljer: turen tok forferdelig lang tid, fordi jeg var nødt til å gå på tærne hele veien ned til Torvbyen, og det første jeg gjorde da jeg kom fram var å løpe inn på Vita for å kjøpe meg gnagsårplaster. Da jeg til slutt fant en benk jeg kunne sette meg på, oppdaget jeg til min store skrekk og gru at huden bak på begge hælene mine hadde forsvunnet, og de hvite fine skoene mine var full av rød kroppsvæske. "Jaja," tenkte jeg, "shit au," men med godt mot tok jeg på meg skoene igjen og gjorde et forsøk på å stable meg noen meter bortover gulvet. Følelsen jeg hadde i føttene mine var så skrekkelig at ordene som beskriver det, ikke passer seg for offentligheten.

Nei, så da var det bare en ting å gjøre: jeg løp oppover trappene på tærne, med skoene delvis på, og inn på H&M der jeg rasket med meg noen sko som lå fint plassert på ei hylle. Halleluja. Det forverret i alle fall ikke situasjonen, men nå har jeg så vondt og det svir noe skrekkelig - så jeg kan ikke ha på meg sko på noen dager. Bedre kan det nesten ikke bli!



jeg har kjøpt meg et par cd'er.


og siden jeg liker å dele ting med dere, slenger jeg også med et fint bilde av et av gnagsårene mine. Med plaster på, selvfølgelig. Vil ikke utsette dere for traumer.

6 kommentarer:

Linn Jeanette sa...

uff... Det så ikke no godt ut:S
Gnagsår er no dritt!!
*blåsepå*

Tina sa...

huff å huff :s nei er ikke spesiellt godt med gnagsår nei, det er nesten sånn tragikomisk. Det er altså veldig surt, du får ha god bedring med fotene dine :)

Anonym sa...

au da!!

Nails and Oddities sa...

Fysj.

Hadde et sånn skikkelig skikkelig gnagsår en gang for ikke så fryktelig lenge siden (jeg kjøpte et par sko som var to strl. for små, men jeg insisterte på at jeg skulle bruke dem - de var jo så fine, så.), og det var for å si det sånn - ikke noe godt.

Anonym sa...

Du må jo gå inn skoan før du bynne å trø rundt i dem, haha!! uff.

Maria Mena å Morrisey!! :D <3

Caroline sa...

autch =S
Fikk gnagsår av billige hennes sko når jeg var på shopping i Oslo!! xD
det er jo så vondt =p

Related Posts with Thumbnails

Annika

Skriverier: Mai 2008 - mars 2012.


Kontakt

annika_alexandersen @hotmail.com



Bloglovin'

Follow La vita e bella
Follow La vita e bella

Blog Archive