søndag

Søndags morgen.


I går var jeg en tur i byen, og fikk ordnet klokka mi. Jeg byttet den i en som ligner veldig på denne (se bildet), og jeg er strålende fornøyd. Den er litt for stor, men åh, den er så fin! Det eneste problemet nå er at den var en god del billigere enn den klokka jeg egentlig fikk av mamma og pappa, og at jeg har en tilgodelapp som jeg ikke aner hva jeg skal gjøre med. Men. Jeg prøver å inngå en byttehandel med min kjære far, sånn at jeg kanskje kan få pengene - så jeg kan handle noe lurt når jeg drar til Oslo.

Formen er for øyeblikket ikke noe særlig å rope hurra for. Jeg har vondt i halsen og i hodet, og har kastet i meg to paracet, selv om jeg egentlig bare skal ta en, og jeg håper virkelig at de virker snart. Jeg har ikke noe lyst til å bli syk, og å få innfluensa med oppkast og hele pakka akkurat nå ville nesten vært verdens undergang. Bokstavelig talt.

Det regner og snør om hverandre, og det er ikke noe fint å være ute. Farvel julestemning - og jeg er overlykkelig for at julehelligdagene snart er over, og at det nye året er i anmarsj om ikke så veldig lenge. Hodet mitt kverner som ei kjøttkvern og jeg er litt redd - for jeg er på god vei tilbake til dit jeg var i mars. Det begynner å bli så ille at jeg nesten ser fram til å komme meg avgårde til Fredrikstad.

Inger og jeg dro på utflukt til videoverden i går, og lånte tre filmer. Vi så bare en av dem; GIA - men hadde planer om å se alle sammen i natt. Det ble ikke slik, for jeg er avhengig av å få mine få timer med søvn for å gå rundt.
Forhåpentligvis får vi sett de to andre i dag.

I morgen skal vissnok januarsalget starte, og da har jeg store planer om å komme meg ut fra dette huset og trøsteshoppe, for er det noe jeg trenger akkurat nå, så er det noen små duppeditter som kan gjøre meg i bedre humør.

1 kommentarer:

Andrea sa...

Good bedring <3

Related Posts with Thumbnails

Annika

Skriverier: Mai 2008 - mars 2012.


Kontakt

annika_alexandersen @hotmail.com



Bloglovin'

Follow La vita e bella
Follow La vita e bella

Blog Archive