tirsdag

Meg & Josh.

Ja, for det er sånn ståa er nå: meg, senga og Josh Grobans julesanger. Jeg prøver å slappe av, ikke at jeg har gjort noe spesielt i dag - men jeg er sliten i hodet og kroppen min. Nå kan jula bare komme, og jeg håper at den siste uken av 2008 kommer til å gå fort. Men... som andre mennesker har jeg på følelsen av at det kommer til å bli en av de lengste i mitt liv. Det er ikke å komme bort fra at jula er ei vanskelig tid for mennesker som meg: huset er fullt av fiender som truer elefantstemmen. Det hjelper fint lite at jeg er fullstendig klar over at det bare er positivt hvis jeg klarer å utfordre den. Det er så skrekkelig vanskelig.

Mamma og jeg var å handlet de siste julegavene i dag, så alt er i boks. Jeg har enda ikke prøvd "juleantrekket" mitt, men det orker jeg ikke å gjøre heller. Krysser fingrene for at kjolen sitter sånn noenlunde greit på, og at skjorta jeg har planer om å ha under fortsatt er okei.
I løpet av kvelden skal vi kjøre ut med noen julegaver, og jeg har planer om å stikke innom Silje sånn at hun kan få sin. Jeg har ikke sett henne på forferdelig lenge.

Dessuten prøver jeg å få familien min med på å ha "grøtfest" her i kveld, men det ble ikke særlig godt motatt. Synd det der.

1 kommentarer:

Andrea sa...

åh, Annika!
vet ikke hvilken ord jeg skal bruke. Håpe du får en fin kveld. Take care! <3

Related Posts with Thumbnails

Annika

Skriverier: Mai 2008 - mars 2012.


Kontakt

annika_alexandersen @hotmail.com



Bloglovin'

Follow La vita e bella
Follow La vita e bella

Blog Archive