tirsdag

Jeg er fin i lillesøsters jakke.

Ja, jeg fant til og med en julehatt. På spar. Men jeg kjøpte den ikke.
Tidlig oppe som vanlig, og med øynene halv klistret igjen og med verkende muskler er jeg snart klar for de siste juleforberedelsene. Jeg er dessverre ikke ferdig med alle julegavene enda, noe som er latterlig, siden jeg har sett på julegaver siden midten av november. Så. Mamma og jeg skal kjøre til et kjøpesenter halv ti, sånn at vi forhåpentligvis slipper unna alle disse gale menneskene som løper rundt med handlevogner som om verdens undergang skulle vært nær. Og en ting er sikkert: jeg skal så absolutt ikke sette mine bein innenfor den bygninga som heter Jekta og i alle fall ikke på Coop OBS! for der er det virkelig ville tilstander.

Dessuten må jeg til en lege jeg ikke kjenner, klokken 13. Å håpe at man slipper unna sånt i juletida, var vel litt for mye å be om - og jeg skal ta EKG. Hurra. Denne gangen skal jeg i alle fall ikke ha på meg strømpebukser.

0 kommentarer:

Related Posts with Thumbnails

Annika

Skriverier: Mai 2008 - mars 2012.


Kontakt

annika_alexandersen @hotmail.com



Bloglovin'

Follow La vita e bella
Follow La vita e bella

Blog Archive