onsdag

Utfordring. Igjen.

4..

Jobber jeg har hatt
Hm. Passet katten til Sunniva, jobbet på Vita i 1 år, jobbet på en institusjon for demente mennesker, og leder for operasjon dagsverk.

Filmer jeg kan se om igjen
"Ringenes Herre", "Girl interrupted", "At the worlds end" og "Stolthet og Fordom".

Steder jeg har bodd
Oslo, Ballangen, Hammerfest og Tromsø.

TV-programmer jeg elsker
Top Model, Smallville, Dr Phil og CSI.

Steder jeg ville vært nå
London, Paris, hjemme hos mamma og pappa, og i sverige.

Ting jeg vil gjøre nå
løpe, være hjemme på sofaen under ullpleddet, ute å traske i snøen og høre på god musikk.

Websider jeg er innom hver dag
Bloggen min, facebook, kk og kvinneguiden.

Vel. Jeg sender utfordringen videre til Silje, Ida og Karianne.

0 kommentarer:

Related Posts with Thumbnails

Annika

Skriverier: Mai 2008 - mars 2012.


Kontakt

annika_alexandersen @hotmail.com



Bloglovin'

Follow La vita e bella
Follow La vita e bella

Blog Archive