torsdag

Internettavis og sofadager.

Ja, jeg må jo innrømme at det er ganske så trist å ikke være på skolen, slik at jeg får lest dagens Fremover og holde meg oppdatert på hva som faktisk skjer i denne herlige byen som jeg bor i, mens jeg drikker Kenneths pulverkaffe og surker over at det egentlig smaker dritt.
Men hey; hva gjør vel det når jeg kan ligge på sofaen under et ullpledd


og drikke nytraktet kaffe av en kopp fra Roma

mens jeg leser om krisetiltak og andre duppeditter på nett, og fyller opp kroppen min med yoplait jordbæryoghurt med en fin dæsj kanel?

1 kommentarer:

Swampoline sa...

Det er LOV å ha en sofa dag.^^

Related Posts with Thumbnails

Annika

Skriverier: Mai 2008 - mars 2012.


Kontakt

annika_alexandersen @hotmail.com



Bloglovin'

Follow La vita e bella
Follow La vita e bella

Blog Archive