søndag

I morgen er det mandag. Igjen.

Ja, det er det. Helga har gått så fort, selv om jeg egentlig ikke har gjort så mye annet enn å glo på den sorte boksen som står oppå et bord i "stue/kjøkkenet" mitt.

Uka som kommer, skal jeg gjøre følgende:
  1. Gjøre et forsøk på å lage ullsokker på Quick Knit greiene mine. Og lage en ny halsting, fordi den jeg gjorde ferdig i dag ble ødelagt.
  2. Sette av masse tid til å skrive på særoppgaven. Jeg tror kanskje at jeg har kommet i gang med den.
  3. På skolen, selvfølgelig. Jeg skal ha gym. Og ha klart det jeg vil holde foredrag om, til norsktimen på tirsdag.
  4. Lage julekort når jeg ikke har noe annet å gjøre.
  5. Handle 1 pakke dopapir, 1 pakke kaffe, 1 pose norske epler, 2 bokser snus, 1 pakke kakao, 1 pakke yoghurt, 1 pakke tyggis, 1 boks med Omega3 tabeletter og 1 pakke med quaker blåbærgrøt.
  6. Spise 21 porsjoner havregrøt.
  7. Dusje 7 ganger.
  8. Se Top Model finalen.
  9. Pynte til jul, og se tenninga av julegrana i byen mens Jenny Jenssen gnåler noen strofer.
  10. Forhåpentligvis være sammen med Helle.
  11. Finne opp noe smart som gjør sånn at man fryser mindre.
  12. Lage marsipanhjerter.
  13. Vente på svar fra Bodø.
  14. Besøke besteforeldrene mine.

0 kommentarer:

Related Posts with Thumbnails

Annika

Skriverier: Mai 2008 - mars 2012.


Kontakt

annika_alexandersen @hotmail.com



Bloglovin'

Follow La vita e bella
Follow La vita e bella

Blog Archive