onsdag

Alle disse dagene som kom og gikk.

Blogger og jeg er uvenner igjen, noe jeg synes er dumt - spesielt akkurat nå når jeg har kjempelyst til å vise dere at jeg har satt opp adventsstaken i vinduet og lagt på røde duker. Det ble i grunnen ganske så koselig.

T spurte meg i dag hva jeg hadde mest lyst til å gjøre, og jeg svarte følgende: "legge meg på sofaen, se på tv, la tiden gå og drikke kaffe". Hun syntes ikke at det hørtes ut som noen god plan, men det er jeg ganske så uenig i. Hun sa forresten at jeg må regne med å få noen greier fra Bodø allerede i løpet av denne uka eller tidlig i neste uke.
Men det går bra. For jeg tror kanskje at jeg trenger det.

0 kommentarer:

Related Posts with Thumbnails

Annika

Skriverier: Mai 2008 - mars 2012.


Kontakt

annika_alexandersen @hotmail.com



Bloglovin'

Follow La vita e bella
Follow La vita e bella

Blog Archive