fredag

Fredag.


Siden alle bildene av jakka jeg kjøpte her om dagen ble så forferdelig dårlig, tenkte jeg at jeg skulle poste dette (bildet over). Så... sånn ser den vel omentrent ut da, bortsett fra at den er blå og bittelitt annerledes.


Vel. Jeg har lest ut denne boka, nå nettopp, og den anbefales virkelig ikke. Det er ikke det at Per Nilsson er en dårlig forfatter, tvert i mot, men altså: til og med jeg kunne skrevet noe som er litt bedre enn det der, og det sier vel i grunnen sitt.

planer for i dag:
  • Mamma og jeg skal muligens til jekta for å kjøpe en fleecejakke, eller noe sånt.
  • Jeg skal nok engang trø i meg noen måltider.
  • Sandra kommer hjem klokken 12 fra skolen, så da regner jeg vel egentlig med at vi slår til med noen runder Game of Life.
  • Jeg skal lage middag til familien, siden mamma har senvakt. Aner ikke hva jeg skal lage enda, men tror kanskje det blir noen paigreier + en eller annen fancy dessert ting.
  • I kveld skal Sandra og jeg på alternativmessa. Noe jeg gleder meg til! Åh, sånt er så ufattelig utrolig sinnsykt gøy.
  • Ooog i kveld er det filmkveld med Inger, Sunniva og Silje. Det blir fint. <3

2 kommentarer:

linalush sa...

var boken dårlig? har du lest "hjertets fryd"? jeg elsket den iallfall, rekner nesten med at dette er oppfølgeren?

Annika sa...

Ja. det er oppfølgeren til den boka, og usj, den er forferdelig dårlig. crap. men så likte jeg jo ikke den forrige noe særlig heller, så.

Related Posts with Thumbnails

Annika

Skriverier: Mai 2008 - mars 2012.


Kontakt

annika_alexandersen @hotmail.com



Bloglovin'

Follow La vita e bella
Follow La vita e bella

Blog Archive