tirsdag

Morgen.


Tirsdag. Jeg er trett og jævelig og forferdelig mett. Til informasjon har jeg spist mitt første fat med havregrøt og drukket mitt første glass med
melk på månedsvis, mens jeg så på
"God morgen Norge" sammen med en av de ansatte her. Det er standard morgenrutine for meg
nå: bli vekket kvart over åtte, trø på badet, vente, bli hentet, spise frokost
sammen med et menneske og se på "God Morgen Norge".

Jeg vet ikke hva jeg skal gjøre i dag. Jeg har pløyd meg igjennom
postsecret - bøkene Silje hadde med til meg i går, og jeg kan ikke si
annet enn at jeg elsker disse fantastiske hemmelighetene.
Det er vondt å lese: men de er fascinerende.

I dag kommer Inger innom tror jeg, og Silje snakket litt om å dukke opp, hun også.
Senere starter forresten den så kalte "treninga" - og min
kjære mamma skal komme på besøk. Vi skal spise kveldsmat sammen.

1 kommentarer:

Anonym sa...

It could widen my imagination towards the things that you are posting.

Related Posts with Thumbnails

Annika

Skriverier: Mai 2008 - mars 2012.


Kontakt

annika_alexandersen @hotmail.com



Bloglovin'

Follow La vita e bella
Follow La vita e bella

Blog Archive